Monday 16 July 2012

هویت طلبان دروغین وفعالین ضد ملی اختگان اجتماعی



ینی چری‌گری و ینی چری سازی... کیستی و چیستی هویت طلبان دروغین وفعالین ضد ملی اختگان اجتماعی 









ترکسازی 
قرن‌ها پیش در یک دوره تاریخی قبایل ترک پس از هجوم وحشیانه و غلبه بر مردم سرزمینهای شکست خورده که به تصرفشان در می‌آمد و برای پرهیز از امکان شورش و انتقام جویی‌های مردم اقدام به ترکسازی مردم شهر‌ها و آبادی‌ها می‌کردند بطوری که در راه انجام این کار مردم سر راه را «ترک» می‌کردند.

برای این کار آن‌ها پس از غارت و یغمای شهر‌ها و آبادی‌ها و تجاوز به زنان و مادران دست به کشتار همه افراد بالای پنج سال می‌زدند و پس از آن این کودکان را میان افراد قبیله و سربازان و خانواده‌هایشان به عنوان غنیمت تقسیم کرده و علاوه بر به بردگی کشیدن جنسی و کاری آن‌ها را به روش ترکی بار می‌آوردند و بدینگونه به سادگی هر چه بیشتر کودکانی را که هیچ آشنایی با فرهنگ و تمدن نیاکان و اجداد خود نداشتند را با فرهنگ ترکی بار می‌آوردند و در نتیجه این کودکان زبان مادریشان را هم فراموش می‌کردند و ترک زبان شده و بیخبر از تمامی گذشته‌ها بسادگی ترکسازی می‌شدند و این باعث می‌شد پس از اینکه این کودکان بزرگ شدند و به ازدواج‌‌ همان ترکان نیز در می‌امدند با اینکه نژاد ترکان عوض می‌شد ولب فرهنگ و زبان آن‌ها باقی می‌مانند! همانگونه که می‌دانیم سبکتکین پدر محمود غزنوی یکی از این کودکان ترکسازی شده است! یا نادر شاه ناپلئون خاور که در جوانی با مادرش به اسارت افشارهایی درآمده بود که گهگاه خراسان جنوب غربی را غارت می‌کردند. وی پس از مرگ مادر از اسارت گریخته بود و با اینکه همین دوران اسارات، اورا به نادر افشار معروف ساخته بود و سرگذشت وی و کارهایی که برای رستاخیز ایرانیان کرد بر هیچ میهن پرستی پوشیده نیست البته وی هم در ‌‌نهایت با توطئه خیانت آمیز چندین تن از خائنین به همراهی سران برخی از همین قبایل ترک از جمله قاجار که از بیم وی قدرت ارض اندام نداشتند در دهم ژوئن سال ۱۷۴۷ -۲۰خرداد در فتح آباد قوچان در خوابگاهش به دست تنی چند ناجوانمردانه کشته شد و به این ترتیب ناپلئون خاور زمین از این دنیا رفت ـ مردی که آرزو داشت ایران را بار دیگر ابرقدرت جهان کند!





این روش علاوه بر اینکه پیوندهای تاریخی این کودکان را از بین می‌برد باعث می‌شد تا روسای قبایل آن‌ها را به عنوان سرباز و سپر بلا یا جان فدا در ادامه تهاجمات و تاراج‌ها به عنوان پیشقراولان سپاه‌شان استفاده کنند و این سربازان تازه هم که تلاش می‌کردند برای فراموش کردن تحقیر و سرکوب کودکیشان در میان خانواده‌ها و قبایل ترک که مالک آن‌ها بودند بیخبر از اینکه کی بودند و از کجا بودند مانند زنگیان مست دست به خونریزی و کشتار می‌زدند تا برای خود وجه‌ای و یا پاداش و لقبی در میان اربابانشان بیابند و خودشان را ارضا کنند درست مانند یک برده زرخرید که اخته اش کرده اند و به خواجگی حرمسرا گمارده اند سرخوش از دیدار زنان حرم و بیخبر از اینکه چه بلایی بسرشان رفته است و حتی ممکن است یکی از اعضای خانواده اش هم در میان کنیزکانی است که این آقا وظیفه اش آماده کردن آنها برای خوشگزرانی اربابی ااست متجاوز به خانواده اش که حتی مرد بودن نباتی خودش را هم از وی سلب کرده اند! نمونه این خوش خدمتیهای ناخواسته را می‌توان بعد‌ها در نیروهایی بنام ینی چری دید که در روم شرقی از فرزندان همین پدر و مادرهایی که کشته شده بودند تشکیل شد و از این نیروی سرکش و بیهویت در کشتار باقیمانده مردم و همنژادان خودشان و شهرهای دیگر که می‌بایست به تصرف ترکان در بیاید قرار می‌گرفت!
و خوشبختانه در غرب و سرزمینهای اروپای آن زمان به علت عدم تصرف کامل همه سرزمینهای اروپایی تاریخنگارانی که این تهاجمات را ثبت می‌کردند بویژه در زمان جنگهای صلیبی روایتهای بیشماری از این جنایت‌ها آورده‌اند درست بر عکس کشورهایی مانند ایران که در مرکز تهاجمات گسترده آن‌ها بودند بازمانده‌ای باقی نمی‌ماند که این سرگذشت‌ها را در تاریخ ثبت کند و اگر هم چیزی یافت می‌شد بسرعت نابود و سرکوب می‌شد!
از نمونه بارز این کشتار فجیعانه می‌توان به کشتار مردم مرو و نیشابور و... بدست لشگریان مغول که بخش بزرگی از آن‌ها را قبایل ترک تشکیل می‌داد می‌توان نام برد تا جاییکه برای نمونه مغول‌ها پس از اینکه به شهر مرو که یک کرور (پانصد هزار نفر) جمعیت داشت وارد شده ند تمامی این پانصد هزار نفر را کشته‌اند و شهر را نابود کرده اند در این میان ۱۷ مرد که به منار مسجدی پناه برده بوده‌اند پس از خروج مغول‌ها از منار که خارج می‌شوند در سال نخست بسبب نابودی کامل شهر وآبادیهای اطراف که خالی از هرگونه سکنه و جاندار و کشتزارهای سوخته و نابود شده بوده از گوشت مردگان تغذیه کردند. بعد اندک گندمی را که در ته انبار‌ها باقی مانده بود در بیرون شهر کاشتند... و سپس ۳۶ سال گذشته و آنان حتی یک انسان زنده رانیز ندیدند که از آن حوالی عبور کنداین خود نشان دهنده این بوده است که مغولان مردمان تمامی روستاهای اطراف را نیز قتل عام کرده بودند.
مواردی که در بالا ذکر شد به همراه جنایتهایی که بعد‌ها سایر ایلخانان مغول و ترک تبار بمانند قاجاریه و... در ایران انجام دادند فقط نمونه‌های کوچکی از رفتارهای وحشیانه آن‌ها بوده است و به یقین با مراجعه به منابع و کتب تاریخی معتبر نمونه‌های فراوانی را می‌توان یافت و فقط برای روشن شدن و درک هر چه بیشتر از موجوداتی بنام ینی چری یادآوری شد تا خوانندگان اندکی بیشتر با چگونگی حالتهای روانی و هویتی آن‌ها که همینک با تلاشی مذبوحانه و با کمک تبلیغاتی رسانه های کشورهای همسایه وسرویسهای امنیتی گوناگون که برای آنها آبشخور فراهم میکنند و بیش از همه در اثر ندانم کاری وسهل انگاری افراطی رژیم غیر ملی که خود از هر دشمنی بدتر به انکار و سرکوب هویت تاریخی ایران فقط در راستای پویایی فرهنگ اسلامی میپردازد و باقی ارزشهای فرهنگی ایران را تمام نادیده می انگارد حرکت کرده و متاسفانه دیده میشود تنی چند از هممیهنان ما بر اثر این شیوه سازماندهی شده ترکسازی فرهنگی تحت تاثیرهمین امواج و رسانه‌های بیگانه و عمومن ترکزبان قرار گرفته اند و نادانسته و لجوجانه سرمست از القابی دهن پرکن و نامهای فریبنده فعال ملی و مدنی محیط زیست و غیره بصورتی انگل وار و قارچ مانند نمود یافته‌اند و پس از آنکه بسادگی هرچه تمام‌تر دچار دگردیسی هویتی گشته‌اند همانکاری را می‌کنند که ینی چری‌ها در گذشته!





انجام می‌دادند با این تفاوت که اینبار با چراغ خاموش ابزار تبلیغات مسموم و نفرت پراکنی بین هممیهنان ما شده‌اند!
امید است این نوشته سرآغازی باشد برای پرداختن به موجوداتی خود فریفته و از خویش بیگانه گشته که در تلاش برای گذر از مرحله دگردیسی بر سر راه خود دست به هرکاری میزنند از جعل تکذیب تحریف تاریخ تا مظلوم نمایی های گسترده و ... غافل از اینکه به هیچ عنوان خود ازآن بهره ای نخواهد برد که هیچ آتشی را هم که تلاش در افروختنش میکند نخست دامان خودش را میگیرد درست مانند همان نیروی ینی چری پیشقراولان نیروهای عثمانی!
http://ayarann.blogspot.jp/2012/06/blog-post_08.html
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Wednesday 11 July 2012

مهريه همسر من حدود 500 ميليون تومان است







سوال: با توجه به اينکه مهريه همسر من حدود 500 ميليون تومان است ولي ديه او فکر کنم يه 90 ميليوني باشد لذا به نظر شما بهتر نيست که به جاي پرداخت مهريه اش با خودرو از روي او رد شوم و سپس ديه اش را بپردازم؟ 
پاسخ: مسلم است که بهتر مي باشد فقط نبايد فراموش کنيد که گاهي عزرائيل هم از پس برخي زنان بر نمي آيد پس به نفعتان است پس از رد شدن از روي همسرتان، مجددا دنده عقب گرفته و چندبار رفت و برگشت از رويش رد شويد و جهت محکم کاري چندتا دستي و تيکاف هم روي جسدش بکشيد سپس با اورژانس تماس بگيريد! 








مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Sunday 1 July 2012

ScreenShot








On a PC
With the content you want to save displayed on your screen:
  1. Click the Print Screen button. (This button is located in different places. On many computers you’ll find it in the upper right corner.)
  2. Open Microsoft Paint: Select Start > All Programs > Accessories > Paint.
  3. Click anywhere on the white part of the screen.
  4. In the Edit menu at the top of your screen, select Paste.
  5. Select File > Save As.
  6. From the Save As menu in the pop-up box, select JPG.
  7. Type in a filename for your image, choose a location on your hard drive to save to — many people choose the Desktop — and click Save.

On a MAC
With the content you want to save is displayed on your screen:
  1. Simultaneously hold down the three keys: ⌘ Shift and 4.
  2. Press the spacebar. A camera icon will appear.
  3. Tap the touchpad to take the picture. It should appear on your desktop as a file named Picture 1.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin