Friday 26 December 2014

یلدای امسال





یلدای امسال

هنوز دو سالی از تقارن ایام سوگواری مؤمنین، با ایام شادی مردم ایران (یلدا- نوروز)نگذشته (1)که دوباره شتر برادران یاد عربستان کرد و یادشان افتاد که امسال نیز به حکم تاریخ و طبیعت ،ایام مذکور که تا پایان جهان وبال شان خواهد بود، در راهند و باید عمامه و نعلین کرده و کاری بکنند که یکوقت خدای نخواسته،یک جرعه آب و هوای آلوده از گلوی ملتِ زخمی،پائین نرود!.. باری برادران که هر سال افزون بر مصادره تاریخ و فرهنگ ملت دربند،آن را ذبح اسلامی نیز می فرمایند،امسال نیز بهمان فعل، اما و البته ،به سبک و سیاق دولت تدبیر و امید!، و بشرح زیر،مبادرت می ورزند :
تور شب یلدا ممنوع شد !/ تیتر
منبع خبر در ادامه می افزاید:
بر این اساس، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران در بخشنامه ای به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، به آنها تاکید کرده است که با توجه به ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام جعفر صادق (ع) و امام رضا (ع)، اجرای هرگونه تور تحت عنوان "شب چله" (2)ممنوع خواهد بود . !
در ادامه این بخشنامه تصریح شده است که در صورت وصول هرگونه گزارش تخلف، مراتب جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون فنی این اداره کل، ارجاع خواهد شد . !

 اینهم سند منگوله دارش :




و اما کاربران گرامی همان منبع ،بی اعتنا به "شب یلدا" که دارد زیر نعلین حضرات دست و پا می زند،نگران این اند که :
ناشناس : وای چه اشتباهی چه گافی داده سازمان گردشگری بیست وهشتم صفر رحلت پیامبروشهادت امام حسن مجتبی هست نه امام صادق!! میلاد پیامبربا میلاد امام صادق در یک روز هست !
بگذریم،اما "کار را آن کرد که تمام کرد" ، بنقل از همان منبع ملاحظه کنید :
تبلیغ و اجرای "تورهای نوروز 94" بدون دریافت مجوز،ممنوع شد ! / تیتر
و در ادامه ی خبر میمنت اثر آمده است :
اما ماجرا به همین جا ختم نشده و این بار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به سراغ یکی دیگر از ایام پر سفر رفته است و از همه دست اندرکاران برگزاری تورها و برگزاری برنامه های گردشگری خواسته است تا پیش از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی و ثبت نام مسافران برای ایام نوروز، مجوز اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تهران را اخذ کنند .بر اساس نامه روزهای اخیر رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری تهران به کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده است، اعلام شده با توجه به لزوم برنامه ریزی در خصوص تبلیغ و اجرای تورهای نوروز، درج هرگونه تبلیغ در جراید و فضای مجازی تحت عناوینی چون مجری مستقیم تورهای نوروزی و پرواز چارتر و فول چارتر منوط به اخذ تاییدیه مکتوب از این اداره کل است .
اینهم سند منگوله داربعدی :




خب حال که حضرات نام همه چیز را بمیل خودشان عوض می کنند، فدوی هم آیا حق دارد بر پایه ی
آنچه که گفته آمد، ،نام سازمان مذکور را ، گوش برادران کر ،به سازمان ضد میراث فرهنگی تغییر دهد؟!
زیاده جانی نیست..
منبع : http://hazl.com/ 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin