Thursday 15 November 2012

مشایی: کاندیدای‌ ریاست جمهوری می‌شوم/هیچ كس نمی تواند جلوی من را بگیرد/خود را برای شهادت آماده كرده ام

 در حالی که اخبار متعددی از تحرکات سیاسی .انتخاباتی جریان انحرافی به گوش می رسید . سایت نیمروز از برگزاری نشستی با حضور مشایی در تهران خبر داده است که در آن وی به تحلیل فضای سیاسی کشور پرداخته و عزم قاطع خود را برای کاندیداتوری اعلام کرده است!. وی در عین حال مطابق سیاق همیشگی محمد باقر قالیباف را را مورد هجمه قرار داده است. مشایی پیشتر نیز در محفلی خبر از برنامه مفصل جریان انحرافی علیه قالیباف داده بود . 





مشاییی در این جلسه که  با مازندرانی های مقیم تهران برگزار شده و در آن علی اكبر طاهایی استاندار مازندران نیز حضور داشته است با تاكید بر اینكه نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد، افزوده است: هیچ كس نمی تواند جلوی من را بگیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینكه بهترین دفاع حمله است، گفت: قصد داریم در این 6 ماه اخر دولت مدام حمله كنیم  و دیگر با هیچ كس رودربایستی نداریم.

مشایی با تاكید بر اینكه هر روز باید منتظر یك بحث داغ از سوی ما باشند، گفت: آقایان هیچ سند و مدركی از جریان موهومی كه به اسم انحراف مطرح شده ندارند. همانگونه كه احمدی نژاد اعلام كرده خود را برای شهادت آماده كرده ام ما هم خود را برای شهادت اماده كرده ایم.

وی تصریح كرده است: 7 سال است كه مدام فعالیت می كنیم و به این راحتی دولت یازدهم را دست قالیباف نمی دهیم!

مشایی همچنین گفت: ما برای همه انهایی كه در این 7 سال علیه دولت حرف زدند مسائلی داریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: اگر احمدی نژاد تنها ده دقیقه در مورد التهابات اخیر بازار ارز و سكه صحبت كند همه نگاه ها عوض خواهد شد.

مشایی با بیان اینكه در مسائل فرهنگی هنوز 50 درصد ایده های مان نیز عملی نشده است، گفت: با این وجود سروصداهای زیادی علیه ما در موضوع فرهنگی بلند شده است. من گاهی اوقات برای مظلومیت احمدی نژاد گریه می كنم. فشارها بسیار
زیاد است اگر حمایت های رئیس جمهور نبود حتما كنار می رفتم.دبی-العربیه.نت فارسی
http://www.alarabiya.net/articles/2012/11/15/249825.html
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Monday 5 November 2012

اعدام مجید کاووسی فر، مردی که به مرگ لبخند زد !






فیلم اعدام مجید کاووسی فر، مردی که به مرگ لبخند زد ! 
در تاریخ یازدهم مرداد 1384 ، قاضی «حسن احمدی مقدس»، رئيس مجتمع قضائي ارشاد تهران به دست دو جوان عاصی به نامهای مجید و حسین کاووسی فر به ضرب گلوله بی امان به هلاکت می رسد. ضاربین بعد از ترور این فرد، به کشور امارت می گریزند که در آنجا دستگیر و به ایران استرداد داده می شوند. بیدادگاههای جمهوری اسلامی بعد از یک محاکمه نمایشی آنها را محکوم به اعدام و هر دوی آنها در ملا عام به دار آویخته می شوند .
قاضی حسن احمدی مقدس علاوه بر صدور احکام ناعادلانه در خصوص نویسندگان معترض، یکی از دست اندرکاران کشتار زندانیان سیاسی در سال 1367 بود. مجید کاووسی فر هنگام اعدام با دست بسته و از راه دور با برادر زاده ی خود خداحفظی کرد و تا آخرین لحظه ی زندگی لبخند بر لب داشت. خبرگزارهای جهان اعلام کردند که عکس اعدام مجید و حسین کاووسی فر بعنوان عکس دهه شناخته شده است. 
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin