Saturday 6 August 2011

محمد رضا شاه پهلوی شاه ایران ظالم بود



این تکه کلامیست که امروزه توسط این حزب اللهی ها و مجاهدین و کمونیستهای مذهبی در اینترنت بر سر زبان بعضی از جوانهای ناآگاه و بزرگان ابلهی که ۳۲ سال پیش انقلاب کردن افتاده

حال برای آگاه کردن جوانهای عزیز و نسلی که نه زمان خمینی زندگی‌ کرد نه زمان شاه باید به عرض شما دوستان و افرادی که از این واژه‌ها در اینترنت استفاده میکند برسانم که  مگر نه اینکه شاه مستبد بود؟ و مگر نه اینکه آدم ظالمی بود ؟؟ مگر نه اینکه یک دیکتاتور بود که به عقاید مخالف مثل کمونیست مذهبی‌ و مجاهد اجازه صحبت نمیداد؟ مگر نه اینکه همه آنهارو به زندان مینداخت و ((( به قول شما))) شکنجه میکرد؟؟


حال گیریم اصلا شاه آدم بدی بوده و ظالم بیاید فرض کنیم که از شاه اصلا آدم بدتر وجود نداشته سوال من از شما دوستانی که به این اصل اعتقاد دارید این هست که حال چرا شما از دست متهمان و زندانیان سیاسی دوران شاه فرار  می‌کنید؟ چرا از صبح تا شب به محکومین و مجرمین زمان شاه که از زندانهای شاه به حکومت و قدرت رسیدند شکایت می‌کنید؟ مگر انقلاب نکردید که آنها اجازه و حق بیان داشته باشند؟ مگر انقلاب نکردید که همه آزاد باشند حرف بزنند ؟؟ مگر انقلاب نکردید که مجاهدو کومونیست مذهبی‌ از زندانهای ((( به قول شما))) مخوف شاه آزاد بشوند و حق نظر و حکومت داشته باشند؟ پس گله  شما از رجوی خامنه‌ای ، رفسنجانی‌، خلخالی و لاریجانی و خمینی و امثال.... آنها که در زندانهای شاه به جرم افکار خطرناک و مضر برای جامعه افتاده بودند چیست؟


مگر اینها همان متهمان و مجرمانی نبودند که زمان شاه در زندان بودند؟

    مجرم و زندانی زمان شاه و رهبر امروز انقلابیون ۱۳۵۷

زندانیان زمان شاه و خائنین امروز ایران


مگر شاه ۳۲ سال پیش قبل از اینکه ما ۵۵ هزار شهر و روستا ، ۱ ملیون جوان در جنگ ، نزدیک به ۱۵۰ هزار اعدامی و ۷ ملیون آواره داشته باشیم به ما نگفت که اینها خائنان کشور و دشمنان مردم ایران هستند؟ مگر شاه به خاطره افکار پوسیده و حیوانی این موجودات آنهارو به زندان نی انداخت بود؟ پس چطور می‌شه که شاه به خاطر زندان انداختن آنها انسان ظالمی بوده آنوقت شما که آرزوی کشتن این افراد رو  دارید انسان آزادیخواه و دمکراتی هستید؟


مجرم و زندانی زمان شاه و رهبر امروز انقلابیون ۱۳۵۷

دوستان شتر سواری دلا دلا نمی‌شه چقدر خوب هست که از اشتباهت قدیم عبرت بگیریم و اگر هم اشتباهی‌ کردیم انقدر وجود و جوانمردی داشت باشیم که به اشتباهت خود اعتراف کنیم.


مجرم و زندانی زمان شاه و رهبر امروز انقلابیون ۱۳۵۷






شاه متاسفانه از مردم زمانش خیلی‌ جلوتر فکر میکرد و بجای آگاهی‌ دادن به مردم می‌خواست پله‌های ترقی‌ رو یک شبه طی‌ کنه غافل از اینکه مردمش هنوز بر سر پای چپ و راست رفتن  به مستراح مشکل دارند غافل که هنوز فکر میکنند باید دختران معصوم بی‌ گناه ۱۴~۱۵ ساله رو قبل اعدام تجاوز بهشان کرد اشتباه شاه این بود که به زنان ایرانی‌ ۱۰سال زود تر از کشور سوئیس حق رای وتساوی مرد و زن را داد و هزاران اشتباه دیگر حال از شما میپرسم این آقایان و خانمهایی که چشم بسته به دنبال آب برق مجانی‌ ۳ نسل ایران رو از بین بردند و مجرمان آن دوره را به سر قدرت رساندند ظالم هستند  یا شاه که باعث بانی‌ این انقلاب تو زندانها نگه داشته بود ؟


 محمد رضا شاه پهلوی ظالم بود یا آنها؟

روحش شاد نامش جاودان و یادش گرامی
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

No comments:

Post a Comment