Saturday 29 October 2011

در باره یکی ازسپاهیان «حمید داوود آبادی» شخصی که مهدی خزعلی را در نمایشگاه مطبوعات بازجویی کرد

روز جمعه ۶ آبان فیلمی از دکتر مهدی خزعلی در نمایشگاه مطبوعات در برخی سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که نشان می دهد برخی از افراد وابسته به دستگاه های امنیتی و هواداران سید علی خامنه ای رهبر جمهور اسلامی پس از دوره کردن وی به دنبال آن هستند که با طرح سوالاتی جهت دار بتوانند احیانا بهانه ای برای بازداشت وی فراهم آورند.
به گزارش همبستگی نیوز شرح کوتاهی از این ماجرا در سایت شخصی مهدی خزعلی منتشر شده است ، در این یادداشت نوشته شده: «دکتر مهدی خزعلی به نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلی تهران رفت و پس از حضوز در غرفه های اعتماد و شرق به اصرار غرفه داران روزنامه ی جوان [وابسته به اداره سیاسی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران] (در جوار فارس و کیهان) وارد غرفه ی آنان شد.»

در فیلم منتشره برخی سعی دارند با سوالاتی از قبیل اینکه «ولی فقیه تو کیست؟» ، «نامش چیست؟» فضایی را فراهم آورند که یا مهدی خزعلی پاسخی در جهت خواست آنها بدهد یا پاسخی دهد که در آینده شرایط برای بازداشت مجددش فراهم گردد. وی در پاسخ به سوالات آنان بیان می کند «شما ولی فقیه را بالاتر از خدا می دانید، ولی فقیه من کسی است که خبرگان منتخب مردم آن را انتخاب کنند» وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا آمریکا و اسرائیل از شما پشتیبانی می کنند و به شما امید دارند گفت:آمریکا و اسرائیل بیش از همه امیدش به جناح حاکم است به آنها که به نام دین و با استفاده از آیات و روایات دینی به دین ضربه می زنند و همه کار می کنند به آخوندهایی که به نام دین دزدی می کنند.

در میان افرادی که سوال می کردند شخصی که گویا هدایت دیگر سوال کنندگان را بر عهده داشت و بیش از دیگران سوالات جهت دار و هدفمند مطرح می نمود فردی به نام حمید داوود آبادی پژوهشگر وابسته به سپاه پاسداران می باشد . وی که نویسنده کتاب «از معراج برگشتگان» است با روزنامه ها و رسانه های وابسته به سپاه پاسداران ارتباط تنگاتنگ و مستمری دارد و پیشتر از اعضای کمیتۀ پیگیری ۴ دیپلمات [اعضا سپاه پاسداران] ربوده شده در لبنان بود.


حمید داوود آبادی که سوالاتش از مهدی خزعلی بیشتر شبیه بازجویی بود تحقیقی را در سال ۸۸ منتشر نمود که نشان می داد«ژرارد ژان فابین باتااوش» خبرنگار فرانسوی که در گزارش مذکور از آن به عنوان جاسوس کهنه کار فرانسوی نامبرده شده در تمام طول مدت اقامت آیت الله خمینی در پاریس و همینطور زمان بازگشت به تهران وی را همراهی می کرده است و در حال حاضر در تهران سکونت دارد و داوود آبادی به دلیل آگاهی از وضعیت ۴ ایرانی ربوده شده در لبنان با وی دیدار نموده است. انتشار این گزارش از سوی داوود آبادی به خوبی نشانگر ارتباط وی و وابستگیش به دستگاه امنیتی می باشد از آنجایی که در بخش هایی از گزارش مذکور نوشته است:«وقتی از او زمان ملاقاتش با گروگان ها را پرسیدم، گفت که سال ۱۳۷۵ بود و این درست زمانی بود که بر خلاف ادعای او، در آن زمان دیگر فالانژها آن قدرت گذشته را نداشته و زندان و پادگانی هم در اختیار نداشتند. وقتی که بیشتر سوال کردم، او که متوجه شد من کاملا بر اوضاع و احوال بیروت و لبنان تسلط دارم، گفت که با چشمان بسته به آن مکان منتقل شده و چیز دیگری به یاد نمی آورد.».لازم به توضیح است داوود آبادی در فیلم اخراجی ها نیز با مسعود دهنمکی همکاری داشته است.

.همبستگی نیوز

http://davodabadi.persianblog.ir/post/296
   برگرفته از وبلاگ http://asghar-joudi.com/2011/10/29/6549/
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Friday 28 October 2011

رونوشت شکایت رضا پهلوی ازولایت فقیه و جمهوری اسلامی، به شورای امنیت و سازمان ملل متحد



شاهزاده رضا پهلوی در راستای فعالیتهای سیاسی و مدنی خود و همراهی با جنبش داخلی مردم ایران بر علیه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت  ولی فقیه ان سید علی خامنه ای و حمایت ایشان از زندانیان سیاسی و عقیدتی شکایت نامه ای را تدوین نمودند که به شورای امنیت و سازمان ملل ارسال خواهد شد.
در این راستا ایشان معتقد هستند که برای دفاع از حقوق هموطنان زندانی و در بند رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی بدون کمک دیگر گروههای فعال سیاسی امکان پذیر نخواهد بود و در سایه اتحاد و همبستگی همه احزاب و گروههای سیاسی و مدنی امکان پذیر خواهد بود که صدای عزیزانمان را در زندانهای ایران که هر روز مورد شکنجه و ازار قرار دارند  به گوش جهانیان رساند.
رضا پهلوی در اینباره اضافه کرده که اقدامات بسیاری در ارتباط  با دفاع از حقوق زندانیان سیاسی و مدنی  در داخل و خارج از کشر صورت گرفته اما به این دلیل که گروههای سیاسی و مدنی اتحاد و انسجام لازم را نداشته اند و به نتیجه دلخواه دست نیافتیم و در همین راستا درخواست نموده که برای  سازماندهی و ایجاد یک هسته قوی برای مقابله با رژیم جمهوری اسلامی در این مورد انجام شود.
با توجه به اینکه جامعه جهانهی تا به امروز هیچ گونه عکس العملی در برابر رفتارها و جنایات این رژیم انجام نداده،از همه گروههای سیاسی و مدنی حتی نیروهای درون نظام جمهوری اسلامی که خواهان دفاع از حقوق اولیه شهروندان ایرانی هستند، خواسته دست به دست هم دهیم و به  این مهم دست یابیم که در برابر ماشین سرکوب رژیم ایستادگی و کشورهای عضو سازمان ملل و شورای امنیت و روسای انها را وادار به دفاع از حقوق بشر در ایران نماید.



پیش نویس نامه به روسای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد

1.     نظام جمهوری اسلامی حاکم بر ایران، اقدام به نقض اساسی ترین حقوق زندانیان سیاسی-عقیدتی نموده است. ضمن جلب توجه شما به گزارش جناب آقای احمد شهید، در ارتباط با نقض حقوق بشر در ایران، به اطلاع می رساند، ادله های بسیار محکمی در دست است که بر خلاف آنچه حکومت ایران ادعا می کند، حقوق اولیه میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی  کروبی و کلیه زندانیان سیاسی-عقیدتی و مدنی در ماههای اخیر به شدت نقض شده است و حتی از حقوق ابتدایی زندانیان، همچون حق داشتن وکیل، تفهیم اتهام و دفاع از خود در دادگاه محروم هستند.اینگونه رفتارهای غیر انسانی این نظام بر خلاف مقررات و تعهدات بين المللی است.


2.     حقوق اولیه انسانی دیگر زندانیان و بازداشت‌شدگان سیاسی-عقیدتی و مدنی همچون بهنام ابراهیم زاده، بهمن احمدی عمویی، منصور اسانلو، حسن اسدی زیدآبادی، عمادالدین باقی، آیت الله بروجردی، عماد بهاور، حسین پالانی، علی پورسلیمان، محمدرضا پورشجری، مصطفی تاج زاده، مجید توکلی، رضا جوشن، حمیدرضا خادم، مهدی خدایی، رضا خواجه ای، محمد داوری،ارژنگ داوودی، مجید دری، حسین رونقی ملکی، علیرضا سپاهی لائین،عیسی سحر خیز، قاسم شعله سعدی، کیوان صمیمی، حشمت الله طبرزدی، ابوالفضل عابدینی، جواد علیخانی،  سعد غلامحسین پور، عباس کاکایی، جواد لاری، فرشاد معروفی، محمدرضا مقیسه، حمید موذنی، عبدالله مومنی، بهاره هدایت، حجت الاسلام آرش هنرور، مهدی محمودیان، کشیش یوسف ندرخانی، و صدها زندانی دیگر از نمایندگان گروه های مختلف مردم و گرایش های سیاسی-عقیدتی پایمال شده و به سنگین ترین شکل، مورد ظلم جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

3.     همچنین بازداشت و تهدید وکلا و فعالان حقوق بشر، از سوی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی، به اتهام «ارتکاب جرایم امنیتی»، صرفا تلاشی است برای از بین بردن اسناد و مدارک نقض حقوق بشر در ایران. آزار و اذیت و شکنجه فعالین و وکلای مدافع حقوق بشر، همچون نسرین ستوده، عبدالفتاح سلطانی، هنگامه شهیدی و کوهیار گودرزی، اقدامی است جهت ساکت کردن کسانی که به دفاع از حقوق همنوعان خود برخاسته‌اند. در چنین فضایی، وکلا برای انجام وظیفه قانونی خود که دفاع از موکلین است، بیشتر و بیشتر مورد تهدید قرار می گیرند.

4.     مواد ۲ ٫ ۳ ٫ ۵ ٫ ۷ ٫ ۹ ٫ ۱۰ ٫ ۱۲ ٫ ۱۹ ٫ ماده ۲۰ بند ۱، ماده ۲۱ بند ۱، ۲ و ۳ اعلامیه جهانی حقوق بشر که هدف آن برقراری و تضمین حقوق و آزادی‌های برابر برای همه مردم است در مورد تمام زندانیان سیاسی-عقیدتی و مدنی به کرات نقض شده است.

5.     در اینجا تنها از بعضی افراد که اطلاعات بیشتری از آنها در دست است نام برده شده، ولیکن صدها تن از زندانیان سیاسی-عقیدتی و مدنی گمنام در زندان های ایران تحت سرکوب و نقض سیستماتیک حقوق بشر قرار دارند و عدم توجه جامعه بین اللملی به شرایط زندانیان در ایران، وضعیت را لحظه به لحظه برای آنان وخیم تر و حکومت ایران را برای ادامه روش های ضد انسانی خود جری تر خواهد کرد.

6.     نظام جمهوری اسلامی، مبتنی بر حکومت دینی است و قانون اساسی آن مجموعه متناقضی است که از یک طرف، ابزار تمرکز تمام قدرت در دست ولایت مطلقه فقیه است و از طرف دیگر، معرف تبعیض جنسیتی، قومی و دینی است. بر اساس قانون اساسی، رهبر، عالیترین و بالاترین مقام نظام است و تمام امور کشور تحت کنترل مطلقه او قرار دارد. حکم حکومتی رهبر فراتراز قانون اساسی و رای مردم است و برای تمام ارکان حکومت "فصل الخطاب" است. روسای قوای سه گانه، نمایندگان مجلس، شورای نگهبان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، امامان جمعه، رئیس صدا و سیما و حتی نمایندگان مجلس خبرگان که مسئول نظارت بر عملکرد رهبر می باشند، بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط ولی فقیه انتخاب می شوند. در واقع ماهیت این نظام، حاکمیت تک نفره و دیکتاتوری مطلق می باشد.
7.     بنابراین، بر اساس ماده دوم میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی، ضمن اعلام شکایت از حکومت ایران، بدلیل نقض گسترده حقوق بشر و حقوق اساسی زندانیان سیاسی-عقیدتی، از شورای امنیت و ارگان های ذيربط سازمان ملل درخواست می شود تا به منظور آزادی فوری و بدون قید وشرط همه زندانیان سیاسی-عقیدتی، مدنی، وکلا و مدافعان حقوق بشر، اقدامات موثر و ضروری را با استفاده از اهرم های اجرایی بین المللی، علیه آقای سید علی خامنه ایی، ولی مطلقه فقیه حاکم بر ایران، به عمل آورند.
8.     بر این باور هستیم که واکنش مناسب جامعه بین الملل به عملکرد حکومت ایران در قبال شهروندان خود، پیام قدرتنمندی خواهد بود تا این حکومت سرکوب آزادی های اساسی مردم ایران و نقض کنوانسیون های بین المللی که به اجرای آنها متعهد شده را متوقف کند.


رضا پهلوی

رونوشت: دبیرکل سازمان ملل متحد
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

اکسیون های حمایتی از زندانیان سیاسی ایران

همه آنها آزاد نشوند ، ما همه در بندیم !
درود به همه دوستان عزیز. این صفحه صرفا برای حمایت از زندانیان سیاسی باز شده و به هیچ گروه و حزبی وابستگی ندارد . هدف ما شناسایی زندانیان سیاسی گمنامی است که در زندان های جمهوری اسلامی گرفتار هستند. لذا از همه شما دوستان گرامی تقاضامندیم که ما را, در این هدف بزرگ و همچنین اعلام برنامه هایی (اکسیونهای مختلف) که برای کمک به این هموطنان در نظر داریم, یاری کنید .
باز هم تاکید میکنیم این صفحه کاملا فرا حزبی است و به صورت مستقل اداره می شود.
از تمامی فعالان حقوق بشر تقاضا میکنیم در صورت تمایل با ما همراه شوند.

با من اكنون چه نشستنها ، خاموشيها
با تو اكنون چه فراموشيهاست
چه كسي مي خواهد
من و تو ما نشويم
خانه اش ويران باد
من اگر ما نشوم ، تنهايم
تو اگر ما نشوي
خويشتني
از كجا كه من و تو
شور يكپارچگي را در شرق
باز برپا نكنيم
از كجا كه من و تو
مشت رسوايان را وا نكنيم
من اگر برخيزم
تو اگر برخيزي
همه برمي خيزند
من اگر بنشينم
تو اگر بنشيني
چه كسي برخيزد ؟
چه كسي با دشمن بستيزد ؟
چه كسي
پنجه در پنجه هر دشمن دون
آويزد
دشتها نام تو را مي گويند
كوهها شعر مرا مي خوانند
كوه بايد شد و ماند
رود بايد شد و رفت
دشت بايد شد و خواند
در من اين جلوه ي اندوه ز چيست؟
در تو اين قصه ي پرهيز كه چه؟
در من اين شعله ي عصيان نياز
در تو دمسردي پاييز كه چه؟
حرف را بايد زد
درد را بايد گفت
سخن از مهر من و جور تو نيست
سخن از تو
متلاشي شدن دوستي است
و عبث بودن پندار سرورآور مهر
آشنايي با شور؟
و جدايي با درد؟
و نشستن در بهت فراموشي
يا غرق غرور؟
سينه ام آينه اي ست
با غباري از غم
تو به لبخندي از اين آينه بزداي غبار
آشيان تهي دست مرا
مرغ دستان تو پر مي سازند
آه مگذار ، كه دستان من آن
اعتمادي كه به دستان تو دارد به فراموشيها بسپارد
آه مگذار كه مرغان سپيد دستت
دست پر مهر مرا سرد و تهي بگذارد
من چه مي گويم ، آه
با تو اكنون چه فراموشيها
با من اكنون چه نشستنها ، خاموشيهاست
تو مپندار كه خاموشي من
هست برهان فراموشي من
من اگر برخيزم
تو اگر برخيزي
همه برمي خيزند


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Wednesday 26 October 2011

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

ویدئو یــــــاس به نام از "چی بگم"

 "


 .... یــــــاس... ازچی بگم  ؟؟
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Tuesday 25 October 2011

Thursday 20 October 2011

عکسی از آنجلینا جولی...... بدون شرح



بدون شرح
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

منظره شبانه بعضی کشورها‏



برزيل

مركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات سريع التحميل


پاريس


مركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات سريع التحميل



آبشار نیاگارا

مركز تحميل بنت
18
،
رفع
صور


 وملفات
سريع
التحميل



تورنتو

مركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات
سريع التحميل



لندن


مركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات سريع التحميل



سنگاپور

مركز
تحميل بنت 18 ،
رفع صور وملفات سريع التحميل





تهران


مركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات سريع التحميل


شرکت برق بخاطر قطع برق عذر خواهی میکند
و دلیل قطع برق در ذیل آمده است


vidéoمركز تحميل بنت 18 ، رفع صور وملفات سريع التحميل

نخند۱،بخندی برقت میره !!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Thursday 13 October 2011

ما امت بيچاره و در بند نمازيم

ما امت بيچاره و در بند نمازيم دنبال خرافات و سوی قبله درازيم
رفته ست ز ياد همگی ايزد دانا با سنگ سياهی همه در راز و نيازيم از علم گذشتيم و ز دانش ببريديم دنبال روايات عرب های حجازيم
کشتند به کوفه عربی را به قساوت ما سينه زنان درتب و در سوز وگدازيم
افتاده به چاهی عربی بدو تولد هر روز سر چاه بدنبال نيازيم
گويند حلال است زنا با زن کافر علاف حلاليت خوکيم و گرازيم
محروم ز ديدار زن و صحبت آنيم با شير و شتر حال نمودن مجازيم
با صيغه و تزوير گرفتند بکارت ما در پی مهريه و عقديم و جهازيم
باطل شود ارکان ديانت همه با گوز تقصير من و توست چو ما منبع گازيم
رفتن به خلا تابع فتوای امام است در مذهب ما ، ما همگی گله غازيم
از ياد ببرديم همه غيرت و همت بيچاره و درمانده نذريم و نيازيم
بردند همه ثروت ما را به چپاول ما امت فقريم و همه دست درازيم
اين امت بيچاره اگر عقل و خرد داشت می شد که دوباره وطن از پايه بسازيم

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin